Your cart
W koszyku nie ma jeszcze produktów
Regulamin Sklepu dobrzeubrana.pl
Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego oraz określa zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klienta oraz zasady postępowania reklamacyjnego.
- Warunki ogólne
- Właścicielem sklepu, działającego pod adresem www.dobrzeubrana.pl, jest ABICOM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Pileckich 32, 36-020 Tyczyn, NIP: 8133732321, REGON: 365995922, KRS 0000650198, Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Kapitał Zakładowy: 5 000,00 PLN., która zwana jest w dalszej części regulaminu Sprzedawcą. Sprzedawca prowadzi sprzedaż towarów i usług wyłącznie za pośrednictwem sieci Internet, prezentując informacje handlowe na stronie: www.dobrzeubrana.pl
- Kontakt Klienta ze Sprzedawcą możliwy jest w dowolnej formie z wykorzystaniem danych kontaktowych podanych na stronie http://www.dobrzeubrana.pl/kontakt, między innymi poprzez: adres mailowy bok@dobrzeubrana.pl, Telefon (+ 48) 17 785 21 88, pisemnie na adres: ul. Pileckich 17, 36-020 Tyczyn.
- Klientem sklepu może być osoba fizyczna mająca miejsce zamieszkania na terytorium Polski, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną - posiadające siedzibę na terytorium Polski. Pojęcie Klienta obejmuje również Konsumenta.
- Ilekroć w niniejszym regulaminie mowa o „Konsumencie”, rozumie się przez to Klienta będącego osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą (w szczególności ze Sprzedawcą) czynności prawnej nie związanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Ceny i inne informacje o produktach zamieszczone na stronie Sklepu stanowią jedynie informację handlową. Ta informacja handlowa nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz jest zaproszeniem do składania ofert przez Klienta. Charakter wiążący dla Sprzedawcy - na potrzeby zawarcia konkretnej umowy - zyskują one dopiero w chwili potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia Klienta do realizacji.
- Wszystkie ceny produktów w Sklepie, w zależności od wybranej opcji waluty, podawane są w złotych polskich (PLN), Euro (EUR) lub dolarach amerykańskich (USD) i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny te są wiążące w chwili przyjęcia zamówienia do realizacji. Podane ceny nie obejmują kosztów usługi transportu zamówionych towarów do Klienta, które są podawane najpóźniej przed złożeniem zamówienia.
- Warunkiem technicznym wymaganym do zapoznania się z informacją handlową w Sklepie oraz złożenia zamówienia jest zastosowanie przez Klienta urządzenia wyposażonego w przeglądarkę internetową z dostępem do Internetu.
- Każda transakcja potwierdzana jest dowodem zakupu lub fakturą VAT. Fakturę VAT Sprzedawca wystawia na indywidualne życzenie Klienta. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podpis Sprzedawcy nie jest elementem obligatoryjnym faktury VAT. Klient wyraża zgodę na przesłanie dowodu zakupu drogą elektroniczną.
- Wszystkie produkty oferowane przez Sprzedawcę są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na polski rynek. Zamówienia realizowane są na terytorium Polski. Istnieje także możliwość wysyłki za granicę. W takim przypadku warunki sprzedaży i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z Klientem.
- Rejestracja, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną
- Rejestracja jest dobrowolna. Po dokonaniu rejestracji dla Klienta tworzone jest indywidualne Konto.
- Klient, w celu rejestracji, powinien wypełnić formularz rejestracyjny, znajdujący się na stronie Sklepu (www.dobrzeubrana.pl/create_account.php).
- Jeżeli Klient jest Konsumentem do rejestracji niezbędne jest podanie następujących danych:
- Aktywny adres e-mail,
- Hasło do Konta Klienta,
- Imię i nazwisko,
- Adres zamieszkania (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto),
- Numer telefonu.
- Ponadto w sytuacji częstej nieobecności Konsumenta w miejscu zamieszkania, opcjonalne jest podanie dodatkowego adresu do wysyłki (będącego np. adresem pracy).
- Jeżeli Klient nie jest Konsumentem do rejestracji niezbędne jest podanie następujących danych:
- Aktywny adres e-mail,
- Hasło do Konta Klienta,
- Firma,
- Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP),
- Adres siedziby (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto),
- Imię i nazwisko osoby do kontaktu,
- Numer telefonu.
- Kliknięcie przycisku na stronie formularza rejestracyjnego powodującego zapisanie danych w systemie Sklepu kończy proces rejestracji Klienta i stanowi potwierdzenie prawdziwości danych podanych w formularzu rejestracyjnym.
- Sprzedawca może odmówić zarejestrowania Klienta jeżeli zachodzą przypadki określone w ust. 12.
- Od decyzji o odmowie rejestracji Klient może się odwołać w terminie 7 dni stosując odpowiednio postanowienia części VI Regulaminu - Reklamacje.
- ient może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
- Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną z zachowaniem okresu wypowiedzenia wynoszącego 14 dni, jeżeli Klient nie wykazywał aktywności w Sklepie, w szczególności nie złożył zamówienia lub nie logował się na Konto w ciągu 1 roku od ostatniej aktywności.
- Wypowiedzenie umowy przez którąkolwiek ze stron, jak również jej rozwiązanie za obustronną zgodą jest równoznaczne z zablokowaniem Klientowi dostępu do Konta oraz jego usunięciem. Oświadczenie o wypowiedzeniu jest przesyłane: a) przez Klienta na adres mailowy Sprzedawcy wskazany w rozdziale - Warunki ogólne – ust. 2; b) przez Sprzedawcę na Konto Klienta.
- Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną z zachowaniem okresu wypowiedzenia wynoszącego 14 dni, jeśli:
- cel rejestracji lub sposób korzystania z usług jest oczywiście sprzeczny z zasadami i celem funkcjonowania Sklepu,
- działalność Klienta jest sprzeczna z obowiązującymi normami obyczajowymi, nawołuje do przemocy bądź popełnienia przestępstwa, a także jeśli narusza prawa osób trzecich,
- otrzymał urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności,
- uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności i uprzednio zawiadomił Klienta o zamiarze zawieszenia Konta /odmowy rejestracji,
- Klient dopuszcza się przesyłania niezamówionych informacji handlowych,
- Klient w rażący lub uporczywy sposób narusza postanowienia Regulaminu,
- podane przez Klienta dane adresowe budzą uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności lub zgodności z prawdą a wątpliwości tych nie udało się usunąć w drodze kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail.
- Przed wypowiedzeniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także w przypadkach innych niż wskazane w ust. 12 powyżej, Sprzedawca może zawiesić Konto na czas określony, nie dłuższy niż 14 dni. Zawieszenie Konta polega na zablokowaniu możliwości korzystania z usług Sklepu w tym dokonywania zakupów. O przyczynie zawieszenia Klient zostanie powiadomiony pocztą e-mail. Decyzja o zawieszeniu Konta zostanie cofnięta w razie ustania przyczyny zawieszenia.
- Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez Sprzedawcę zostanie przesłane na podany w Koncie Klienta adres e-mail. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną skutkuje trwałym usunięciem Konta. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez Klienta może zostać złożone przez przesłanie jego treści na adres e-mail podany do kontaktu w osobnej zakładce strony internetowej Sklepu lub poprzez usunięcie Konta.
- Jeżeli wypowiedzenie nastąpiło ze strony Sprzedawcy ponowna rejestracja jest możliwa po uzyskaniu zgody Sprzedawcy, z wyłączeniem ust. 10 niniejszego punktu.
- Wypowiedzenie lub rozwiązanie za zgodą stron umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną pozostaje bez wpływu na wykonanie już zawartych umów sprzedaży, chyba że strony postanowią inaczej.
- Składanie i realizacja zamówień
- Przez złożenie zamówienia należy rozumieć dodanie do koszyka na stronach sklepu internetowego produktów, wypełnienie "Formularza zamówienia" zgodnie z informacjami podanymi w tym formularzu oraz kliknięcie przycisku oznaczonego "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty". Składający zamówienie jest zobowiązany do pełnego oraz zgodnego z prawdą wypełnienia "Formularza zamówienia".
- Zamówienia przyjmowane są przez stronę www.dobrzeubrana.pl 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma automatyczny komunikat z serwisu o jego złożeniu. W przypadku braku otrzymania takiej informacji Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą drogą telefoniczną lub mailową.
- Po komunikacie elektronicznym o otrzymaniu zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji zostanie potwierdzone przez Sprzedawcę w wiadomości e-mail. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę, umowa uważana jest za zawartą.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim. W sprawach nieuregulowanych w umowie zastosowanie mają postanowienia niniejszego regulaminu.
- Po przyjęciu zamówienia przez Sprzedawcę jego realizacja rozpoczyna się:
- w przypadku wybrania przez Klienta płatności za pobraniem - natychmiast,
- w przypadku wybrania przez Klienta płatności w formie przedpłaty - po otrzymaniu wpłaty na konto bankowe Sprzedawcy.
- Czas realizacji zamówienia jest różny, zależy on od dostępności zamówionego produktu (np. rozmiaru / koloru bielizny) i wynosi zwykle od 1-3 dni roboczych. W szczególnych wypadkach czas ten może ulec wydłużeniu, o czym obsługa Sklepu informuje Klienta indywidualnie, jednak czas realizacji zamówienia nie będzie dłuższy niż 30 dni.
- W przypadku zamówień składających się z kilku towarów, a mających zostać dostarczonymi w jednej przesyłce, termin realizacji będzie uzależniony od terminu skompletowania przez Sprzedawcę ostatniego elementu danego zamówienia, chyba że Strony postanowią inaczej.
- Klient może zrezygnować z zamówienia na każdym etapie jego realizacji bez podawania przyczyny, do momentu przekazania towaru operatorowi pocztowemu.
- W przypadku, gdy Klient jest konsumentem, wraz z towarem otrzymuje pisemne potwierdzenie zawarcia umowy, stwierdzające jej datę i rodzaj oraz przedmiot świadczenia i cenę.
- Formy płatności i koszty wysyłki
- Koszty przesyłki towaru i inne wskazane w formularzu zamówienia ponosi Klient na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa.
- Klient może wybrać formę płatności spośród form płatności wskazanych w formularzu zamówienia. Termin płatności za zamówione towary w przypadku wyboru przez Klienta następujących form płatności: przedpłata na konto, Przelewy24, PayPal wynosi 7 dni od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji. Po upływie powyższego terminu Klient zostanie powiadomiony w drodze wiadomości e-mail o możliwości uiszczenia płatności w dodatkowym 3 - dniowym terminie. Bezskuteczny upływ wyznaczonego dodatkowego terminu powoduje automatyczne rozwiązanie umowy sprzedaży.
- Za dzień zapłaty uważa się dzień uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- Warunki odstąpienia od umowy
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny (dalej jako „prawo do odstąpienia” lub „konsumenckie prawo do odstąpienia”).
- Termin na skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia objęcia towarów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Jeżeli umowa sprzedaży obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.
- Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy Konsument musi poinformować firmę ABICOM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Pileckich 32, 36-020 Tyczyn, adres mailowy: bok@dobrzeubrana.pl, telefon (+ 48) 17 785 21 88, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia złożonego w drodze jednego ze sposobów, o którym mowa w pkt. XI niniejszego Regulaminu.
- Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Nie ogranicza to uprawnienia Konsumenta do złożenia jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu w innej formie, w której informuje o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy.
- Oświadczenie można złożyć wysyłając je w formie elektronicznej na adres e-mail: bok@dobrzeubrana.pl, lub drogą pocztową na adres do korespondencji: ABICOM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Pileckich 17, 36-020 Tyczyn. Jeżeli Konsument skorzysta z konsumenckiego prawa do odstąpienia, Sprzedawca prześle niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
- Aby zachować termin przewidziany na skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy, za wystarczające uznaje się wysłanie informacji dotyczącej skorzystania z przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy Konsumentowi zwracane są wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta dotyczącej wykonania prawa do odstąpienia od niniejszej umowy.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodził się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem płatności. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów do Sklepu.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych towarów będące wynikiem korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów.
- Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Zwracane towary należy odesłać na adres: ABICOM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Pileckich 17, 36-020 Tyczyn.
- Prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach określonych w art... 38 ustawy o prawach konsumenta, a w szczególności w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami.
- Zawarte w niniejszym punkcie V. Regulaminu postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się od dnia 1 stycznia 2021 r. dla umów zawartych od tego dnia również do Klienta będącego osobą fizyczną zawierającego umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Reklamacja, gwarancja, niezgodność towaru z umową
- Towary oferowane w sklepie są objęte gwarancją producenta lub dystrybutora.
- Na Sprzedawcy ciąży prawny obowiązek dostarczenia towarów bez wad. Klient może zgłosić przysługujące mu roszczenia w zakresie wad towarów składając oświadczenie w jednym ze sposobów, o których mowa w pkt. XI niniejszego Regulaminu. W zgłoszeniu reklamacyjnym, w celu przyspieszenia jego rozpatrzenia, prosimy o podanie przyczyny zgłoszenia, treści roszczenia zgłaszanego przez Klienta, numeru zamówienia oraz danych kontaktowych Klienta.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli towar jest niezgodny z umową.
- Konsument jest uprawniony do żądania doprowadzenia towaru do zgodności z umową przez żądanie naprawy towaru lub wymiany towaru. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
- Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
- Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową;
- Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową;
- brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
- brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d;
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
- Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć wadliwy towar na adres, o którym mowa w pkt. V ust.11.
- Jeżeli Konsument zażąda wymiany towaru lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.
- W przypadku nieuwzględnienia roszczenia z tytułu rękojmi towar zostanie wysłany ponownie na adres Klienta.
- Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia przez Sprzedawcę pokrywa Sprzedawca.
- Zawarte w niniejszym punkcie VI. Regulaminu postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również dla umów zawartych od tego dnia również do Klienta będącego osobą fizyczną zawierającego umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Na mocy art. 558§1 kodeksu cywilnego, Strony zgodnie wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami.
- Częściowy zwrot towarów - zmiana warunków umowy
- Niezależnie i bez uszczerbku dla prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt V oraz uprawnień, o których mowa w pkt VI, Klient może zwrócić tylko część towaru zakupionego w naszym sklepie, o ile świadczenie wynikające ze zobowiązania ma charakter podzielny.
- Częściowy zwrot jest możliwy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem oświadczenia woli, dotyczącego częściowego zwrotu świadczonego towaru w jednym ze sposobów, o których mowa w pkt. XI niniejszego Regulaminu.
- Po otrzymaniu i przyjęciu zwrotu części towaru Sprzedawca zwróci Klientowi zapłaconą cenę odpowiadającej wartości zwróconego towaru z dnia zakupu, zgodnie z wyborem Klienta: przelewem bankowym lub zwrotem na kartę kredytową, z której Klient zapłacił za towar lub przekazem pocztowym. Zwrot pieniędzy przekazem pocztowym jest możliwy pod warunkiem, że Klient wyrazi zgodę na potrącenie kosztów przekazu w kwocie 5,20 zł + 1%.
- Koszty przesyłki zwracanego towaru od Klienta do Sklepu pokrywa Klient.
- Polityka prywatności i postanowienia końcowe
- Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych są zawarte w odrębnym dokumencie „Polityka prywatności”, umieszczonym na stronie sklepu internetowego pod adresem: http://www.dobrzeubrana.pl/content/4-polityka-prywatnosci?cms_category=informacje-o-sklepie.
- Postanowienia dotycząca plików cookies są zawarte w odrębnym dokumencie „Polityka dotycząca cookies”, umieszczonym na stronie internetowej sklepu internetowego pod adresem http://www.dobrzeubrana.pl/content/2-polityka-cookies?cms_category=informacje-o-sklepie.
- Publikowanie Opinii na stronie internetowej Sklepu
- Opinią w rozumieniu niniejszego Regulaminu jest każda subiektywna wypowiedź lub fragment wypowiedzi, dotycząca produktów oferowanych przez Sprzedawcę w Sklepie, publikowana na stronie internetowej Sklepu.
- Sprzedawca umożliwia wystawianie Opinii na temat produktów oferowanych w Sklepie.
- Na stronie internetowej Sklepu mogą być publikowane Opinie wszystkich Klientów, którzy mają założone konto użytkownika na stronie internetowej Sklepu. Możliwość dodawania Opinii nie jest uzależniona od faktu zakupienia określonego produktu w Sklepie.
- Przesłanie przez Klienta Opinii jest równoznaczne z oświadczeniem, że nie narusza ona obowiązujących przepisów prawa. Klient ponosi pełną odpowiedzialność w razie publikacji Opinii naruszającej przepisy prawa.
- Opinia przesłana przez Klienta zostanie opublikowana przez Sprzedawcę po weryfikacji pod kątem zgodności jej treści z przepisami niniejszego Regulaminu. Sprzedawca podejmuje decyzję o opublikowaniu lub odmowie publikacji Opinii przesłanej przez Klienta w terminie 14 dni od momentu przesłania opinii przez Klienta. Odmowa publikacji Opinii nie pozbawia Klienta możliwości ponownego przesłania Opinii co do tego samego produktu.
- Sprzedawca odmawia publikacji Opinii w szczególności w przypadku, gdy:
- jest sprzeczna z prawem lub dobrymi obyczajami, a w szczególności wzywa do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej itp. oraz zawiera treści faszystowskie, pornograficzne oraz powszechnie uznane za wulgarne, propaguje przemoc lub obraża uczucia religijne;
- narusza jakiekolwiek prawa osób trzecich, a w szczególności prawa związane z ochroną praw autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej tajemnicy przedsiębiorstwa;
- zawiera dane osobowe, teleadresowe adresy e-mail lub inne dane umożliwiające zidentyfikowanie oznaczonej osoby;
- zawiera odnośniki do innych stron internetowych;
- zawiera treści reklamowe lub inne treści o charakterze komercyjnym;
- nie dotyczy w całości lub części opiniowanego produktu;
- zawiera treści o charakterze spamu;
- jest zamieszczana przez automaty, tzw. boty.
- Sprzedawca przed opublikowaniem Opinii samodzielnie dokonuje weryfikacji faktu zakupienia produktu, którego Opinia dotyczy. W tym celu Sprzedawca weryfikuje, czy z konta użytkownika założonego na stronie internetowej Sklepu, z którego Klient przesłał weryfikowaną Opinię, został zamówiony produkt, którego Opinia dotyczy. W przypadku stwierdzenia, że Klient przesyłający Opinię zamówił produkt w Sklepie, a Opinia zostanie opublikowana na stronie internetowej, Sprzedawca umieszcza obok opublikowanej Opinii odpowiednią adnotację.
- Opinie publikowane przez Sprzedawcę nie są sponsorowane i są niezależne od stosunku zobowiązaniowego łączącego Sprzedawcę z Klientem.
- Stosowanie obniżek w sklepie internetowym
- W przypadku stosowania obniżek przez Sprzedawcę, obok informacji o cenie brutto po obniżce zostanie umieszczona informacja o najniższej cenie produktu z ostatnich 30 dni poprzedzających dzień obniżki.
- Informacja, o której mowa w ust. 1 zostanie wyświetlona w taki sposób, by konsument miał możliwość łatwego zapoznania się z nią przed podjęciem decyzji o nabyciu towaru wystawionego w sklepie internetowym.
- Dane teleadresowe Sprzedawcy
- Skorzystanie z uprawnień, o których mowa w pkt. V, VI i VII Kupujący oraz nawiązanie ze Sprzedawcą kontaktu w innych sprawach możliwe jest:
- osobiście w biurze handlowym firmy: ul. Pileckich 17, 36-020 Tyczyn;
- pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: ABICOM sp. z o.o. ul. Pileckich 17, 36-020 Tyczyn;
- telefonicznie pod numerem: +48 177852188
- Skorzystanie z uprawnień, o których mowa w pkt. V, VI i VII Kupujący oraz nawiązanie ze Sprzedawcą kontaktu w innych sprawach możliwe jest:
- Postanowienia końcowe
- Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe, nazwy firm, zdjęcia i opracowania tekstowe są własnością Sprzedawcy lub firm ze Sprzedawcą współpracujących i są tu prezentowane za ich zgodą w celach informacyjnych. Sprzedawca nie wyraża pozwolenia na ich kopiowanie.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 121) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827).
- Wszelkie spory pomiędzy stronami rozstrzygane będą przez właściwy sąd powszechny.
- O każdej zmianie Regulaminu zarejestrowani Klienci zostaną powiadomieni drogą mailową z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z upływem terminu wypowiedzenia. Ponadto informacje o zmianach zostaną umieszczone na stronach Sklepu. Do zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w chwili złożenia zamówienia.
Załącznik nr. 1 Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) ABICOM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Pileckich 32 36-020 Tyczyn NIP: 8133732321 REGON: 365995922 bok@dobrzeubrana.pl Ja . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (imię i nazwisko) niniejszym informuję, o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Data odbioru . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Imię i nazwisko . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Adres . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Podpis Klienta (tylko jeżeli jest przesyłany w wersji papierowej) . . . . . . . . . . . . . . . . . . Data . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |